Pages

SMILE:)

SMILE:)

Wednesday, March 17, 2010

pose pose

hujung minggu kebelakangan ini, jadual harian penuh....latihan boling, latihan badminton...wohooooooo.......kalau macam ni setiap minggu sempat la aku kurus tahun ni...he he he......tapi yang pasti.....latihan2 la jugak...tp bab posing is da best....tak leh ada ruang skit pasti klik-klik berbunyi.....pernah satu malam kena marah ngan boh ley....ha ha ha....muka tak pernah serik kan...gelak2 jerk....sengal jerk sume.....dengan bla boling ker....ngan monitor tuh ker....ngan tempat bola (tak tahu term aper) pun jadilah...asalkan bergambar...sib baik sume satu kepala....wakakaka......tp tak patlah nak upload sume...ni aku upload gambar ngan hantu camera....kak mimi....memang pantang dengar amik gambar...dan dan tuh dia posing....he he he.......




ni plak gambar aku ngan baby staff aku...kak ayu...lepas sorang sorang dapat baby....ish ish...member2 aku pas sorang sorang kawen....ni dianne dah dapat baby dah...aleen n anis on the way...hehehe....camner...???beginilah nasib diriku yang malang oh Tuhan...he he aku kena nyanyi lagu ni ngan kunor baru besh....baby yang bergambar ngan aku ni nama nyer dania....confirm mak bapak dia terpengaruh dengan Awan Dania...hahahahaha.....takperlah yang penting nama glamerrrrrrrr kauuuuuu.....kecik jerk baby ni....dianne nyer baby 3.65.....yang ni...tak silap aku 2.9 lebih jerk.....ho ho...tunggu baby aku la plak nanti:)


cam selesa jerk baby ni dok atas aku...cheh

No comments:

Post a Comment