Pages

SMILE:)

SMILE:)

Wednesday, March 17, 2010

legaaaaa

15 march 2010, akhirnya aku dan yang lain berjaya melaksanakan Mesyuarat Agung PUSPANITA ke-18 di tempat aku....hmmmm....dalam suka duka persiapan akhirnya terlaksana jua...terima kasih kepada semua staff aku yang telah bersusah payah menjayakannya.....tp satu perkara yang aku regret...aku masih lagi memegang jawatan setiausaha...kadang2 aku rasa aku tak mampu....buka nak lari dari tanggungjawab...tp pendekatan persatuan di alam pekerjaan ni agak berbeza dengan zaman aku dolu2....tapi untuk meletak jawatan aku tak dibenarkan...ho ho....penggal 2010/2011 terpaksa lagi aku berusaha menjayakan aktiviti agar persatuan ni terus aktif....minat untuk berpersatuan tak pernah luntur kerana itu minat aku sejak kecil...sejak dari bangku sekolah aku aktif dalam aktiviti luar...hingga ke universiti aku dan rakan2 sentiasa berjaya melaksanakan sebarang aktiviti yang dirancang...but..when it comes to nowadays......its totally different....i just can't find da best word or term to describe....only God knows why....n once again aku terpaksa jd MC coz mmg lah takder yang sukarela nak jd...ho ho...ni lagi satu perkara yang buat aku rasa penat....handle satu majlis di hadapan VIP...even majlis kecil memanglah akan buat kita rasa gugup...if not u...maybe it just me....but i tried hard to get tru dat...aku dah buat semampu mungkin...n i hope there is no any silly mistakes i did... i just dunno how people can stand n talk like nothing can bother them in front of thousands of peoples.....but i realize dat it's a long life learning to be as gud as they are...maybe next 10 or 20 years i'll be one of them.:)

No comments:

Post a Comment