Pages

SMILE:)

SMILE:)

Sunday, May 1, 2011

***** punye bangla

semalam, hampir maghrib di hadapan HUSM kubang kerian....aku bawak kete macam biasa....yerla time2 camni orang sume menuju umah masing2 dahhhh....lepas jerk traffic lite semua kenderaan bergerak pada halaju biasa...baru lepas lampu isyarat ape....kete depan break, aku pun break tp tibe2 debooooooom tersengguk kete aku ke hadapan....aku pusing jerk blakang adalah la mamat bangla ni sorang dah cium wa punyer bontot...sengalllllllllll....aku dengan baik hatinyer turun n tanye r u ok???aku tak paham dia cakap aper....then elok jerk aku pusing nak check bumper keta aku, dia dah blah....siod punyer manusia...mmg takder tomak ninoh lasong...bodoh nyer bangla....ni no plat DAS 4867...sangat jahat org ini....hahahahaha....

No comments:

Post a Comment