Pages

SMILE:)

SMILE:)

Friday, October 30, 2009

lagi lagi dia

last tuesday.....lunch hour aku nak balik umah tidooooo.......dah lama tak balik kuarters ni....masuk je umah...destinasi pertama dapur....amik air la weihhh.....tiba-tiba nampak sesuatu melintas didepan kakiku....panjang ekornya...menjerit aku....dengan keberanian yang tak seberapa aku buka pintu almari dapur....kulihat ekornya menyusup masuk perlahan-lahan...kuketuk2 dinding almari...slow2 je dia gerak...dalam otak aku dah fikir...kalo tikus mesti pantas je cabut....aiiiiii.....dia bergerak ke sebelah dinding....bermaksud alamari sebelah bilik mandi....dengan sikit lagi sisa keberanian....aku menjengah...sekaliiiiiiii........panjangnyerrrrrrrrr.....confirm ULAR....lagi la aku menjerit......housemate aku dah lari jauh dah..hampeh....tindakan seterusnya adalah cari bantuannnnnn....sib baik ada staff aku yang dok berdekatan....tapi malangnyer lepas dia sampai ular tuh dah hilang dari penglihatan....habis diselongkar tetap tak jumpa....akhirnya staff tuh balik jer...sampai sekarang kiterorang tak tahu mana dia sembunyi.....nampaknya tak tahu sampai bile la aku akan bertemankan housemate baru tuh...wahai ular tolonglah ko keluar dari rumahku....tak dapat den banyangkan den tertidur dengan dia....whooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......simpang malaikat 44.

No comments:

Post a Comment