Pages

SMILE:)

SMILE:)

Friday, October 30, 2009

i lost quarter of me

hari ni seperti yang dijanjikan aku jumpa member2 di golf club...sajer nak menebas lepas lama tak buat...swing aku dah hampeh dah.....kejap jd kejap tak...maklumlah sebulan sekali tak tentu training...nak habiskan seratus biji pon dah sakit pinggang...tapi disebalik training hari ni ader cerita sedih telah berlaku....dalam tak sedar samada semasa aku cabut glove dari tangan or masa aku cuci tangan, i lost my beloved ring....a ring dat i got since form 3 (present mama yang dia beli kat Mekah)....almost 10 years la kot....tak pernah takder kat jari aku....aku sedar masa dah sampai umah...dalam keta...kelam kabut aku cari dalam rumah...bilik air...tp yang aku ingat aku pakai masa gi driving range...puas cari kat umah tak jumpa....aku ajak jugak member aku pegi balik kgcc nak cari...tp bukan jodoh aku lagi kot dengan cincin tuh....tak jumpa....sedihnyerrrrrrrr.......huhu....sepuloh tahun nampak dia kat jari aku...sekarang dah takder....jari aku kosong...love dat ring so much...even i'll get a new one...never be da same.

No comments:

Post a Comment