Pages

SMILE:)

SMILE:)

Monday, June 1, 2009


A STORY TO TELL




Tengku Aishah Putri Tengku Wizalkurnain and me.......one fine evening in Pantai Irama, Bachok....Anak buah kedua aku...lahir pada 08.08.08......pandai plak mak dia pilih tarikh nak deliver baby....gebu siodddd.....tembam tapi susah betul nak senyum.....Tunggu besar skit tengok camner...ni kecik lagi....tak faham pun org buat aper kat dia...hehehehe


Ini Tengku Irshad Ahmad Tengku Wizalkurnain.......Yang ni siapla kalo dok ngan dia...mulut becok tak berhenti...macam2 soklan dia tanye....bagi jerk PSP....memang kalah kiter....hantu game...tak boleh ingat camner mak dia citer....ichat dapat kosng lagi la spelling....hehe...biler tanyer dia jawab "Ichat dah jawabbbb....dahtu salah...nak buat cam mana....."amboiiii....senang jawapan dia...wakakakaka.....lagi satu masa dia tolong aku cuci keta....lantai licin...abah pasang granit kat tempat parking keta....dia jatuh...pastu dia bleh pegi bagitau mak aku..."nek..nanti kalau nek nak pindah, jangan bwak lantai ni tau...licin"...sengal tahap gaban budak ni....adoiiii....kadang2 kena tipu dengan dia main2 jerk....yang aku paling suka kalau bawa dia shopping....cara dia nak dapatkan satu2 benda.....dia tak mintakkite belikan...tp dia akan pegi kat tempat tuh n tenung lama...tengokkkkk jerk....bile kiter pegi kat dia....dia cakaplah...cantik kan...ichat takder lagi benda ni....macam2 lagi....last2 kita jugak yang pokai...tapi dia menjadi kesayangan sume kerana dia cucu sulung keluarga aku...n cicit pertama moyang dia belah mak aku.


Ni lah budaknya...tengok tuh...pantang tengok kamera dia memang suker.....macam2 gaya...betul lah budak tengah membesar macam2 ragam....ini baru 5 tahun....eh lupa...yang ni lahir 14 feb 2004...memang la mak bapak dia senang nak ingat tarikh lahir anak2....yang ni hari valentine plak....





Time penat tunggu si ichat habis teroka tempat ni.....huhuhuhu.....yang penting aku pun sempat posing...hehe:)











1 comment: