Pages

SMILE:)

SMILE:)

Sunday, September 25, 2011

Hebatnya seorang blogger

Pendapat aku.....seorang blogger yang hebat mampu mencetuskan idea yang menarik dan berkongsi cerita yang baik...design blog yang cantik, link yang bagus serta follower yang setia....blog yang popular akan ader follower yang ramai tp tak semestinya blog itu bagus....blog yang boleh mencetuskan salah faham dan menyentuh isu-isu tidak sepatutnya pun akan jadi popular kalau blogger tersebut pandai membuat ulasan yang memancing minat pembaca...tapi pada aku itu terpulang pada kreativiti seseorang blogger....sebab aku memang tak pandai nak jadikan blog aku canggih2 dan popular....blog aku sekadar ruangan untuk aku menulis tentang apa yang aku rasa dan menjadi secebis catatan diari peribadiku:)...walau apa pun aku salute blogger2 yang bagus kerana ilmu dan bahan yang dikongsikan dapat memberikan manfaat dan hiburan kepada pembaca:)....united we stand together we will be....live life cool!

No comments:

Post a Comment