Pages

SMILE:)

SMILE:)

Tuesday, September 13, 2011

Gud News:) thank GOD



After almost 3 months or marriage, i bought a pregnancy test n da result teng terennnnnnggggggg.....satu line clear satu line kabur...hehehehe....so conclusion adalah confused....
Then en.husband pun dengan harapan membawa aku ke klinik panel company dia untuk urine test....1 o'clock...aku rasa doktor tuh pun dah penat nak rehat....hahahaha, bila dah buat n dia test slumber jerk dia " hmmmmm....ada, pregnant.....bila last period?"....dia kira2 then " bulan 3 branak....tengah bulan"....aiyooooooo......macam xder perasaan la ini doktor......" lagi satu bulan u datang kita scan....itu doktor perempuan akan scan"......aku ni macam percaya tak percaya jerk....conclusion adalah blurrrrrr.....kwang2.....last skali aku check skali lagi di klinik kerajaan plak n da result adalah positif...alhamdulillah, barula aku yakin skit...dan aku dah ader buku pink...he he he....en.husband sangat hepi...rezeki awal:)

2 comments: