Pages

SMILE:)

SMILE:)

Sunday, June 26, 2011

Blogku dah suram niehhhhhh

Lama rasanyer aku tak menulis, bile aku selak2 buku catatan lama, ada jugak tulisan2 yang belum aku catit di blog ni...so aku masukkan sekadar sebagai ingatan aku yang pernah dulu aku rasa begini dan begitu...hehehe...citer2 terbaru nak update banyak sangat dalam kepala tp tak sempat nak luangkan masa plak...akanku cari suatu masa yang sesuai untuk update...penat lelah untuk majlis perkahwinan baru nak hilang...thank Q kepada semua yang membantu dan memeriahkan majlis either for majlis belah aku dan belah en.husband....hari ni en.husband ada di sini...asalnyer dia nak balik 2 hari jerk...hujung minggu...tp drag kepada 4 hari due to kerja tibe2 yang dtg...bagus la tuh...hehehehe....pagi td en.husband hantar datang keje n dia ke "pasa sena" or pasar isnin di bandar Machang just jalan2....then dia call aku untuk cite..dia nampak ader label rambutan anak sekolah n dia blurrrrr......kikikikikiki....dia ingat hapeeeee ntah...kelakar  bile dia berada di dalam suasana yang dia tak faham ape pun...padan muka....dear u'll be more pening afta thiz la......:)

No comments:

Post a Comment