Pages

SMILE:)

SMILE:)

Friday, September 25, 2009

I Met Him:)




SATU HARI DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD KE-IV KOTA BHARU



Dari jauh aku mencari-cari bersama temanku....di celah keramaian orang dan penglihatan yang sangat terbatas kerana aku rabun jauh....akhirnya aku ketemu dengan siapa yang aku cari....NUBHAN...one of my fav male singer rite now....dari jauh aku lihat dia bersemangat mencari-cari mangsa untuk membeli nasi kerabu yang dijualnyer.....ramai awek yang keliling dia...aku hampir tak kenal kerana rambutnya yang dah macam naruto....sengalll.......Macam-macam gaya Nubhan cuba untuk mendapatkan pelanggannya....ish ish ish............


Aku menghampirinya sekadar untuk melihat daripada dekat dan terus dia menghampiri dan try to sell his "nasi kerabu"......nak ambik gambar pun dengan syarat beli nasi kerabu....lol.....aku cakap " boleh amik gambar?"....nubhan jawab " boleh...nasi kerabu 2 bungkus k...datang dua orang kan?"....i said " ala saya nak amik pun sebab nak upload bagi nubies lain tengok....takkan tak bleh..."


"Oh nubies ke??kalo nubies...oklah.....boleh boleh"....hmm...sib baik aku join fanclub dia...jadi banyakla jugak dia posing....TQ nubhan....sempat jugak berborak-borak dengan dia n dia ada inform yang dah ada blogspot baru....Nubhan cakap "eh skrg dah ader blogspot baru
mailto:baru...cayalah-nubhan@blogspot.com


Aku yang terasa cam aku xupdate sket skrg cam blur....yerlah dah dekat 2 minggu aku tak tengok forum dia...hehehehe...."oh yer ke???nanti balik i try tengok..."


"kalo tak dapat nanti tengok dalam forum..kat situ ada add dia"


Selepas amik gambar lagi sket sebanyak aku pun nak chow lah......





"ok nubhan, Tq....i hav to go"


"Ok bye...."

Aku pun cabutlah mencari juadah berbuka puasa...habis membeli belah aku skali lagi ke tapak pesta sekadar melihat siapa lagi yang hadir...Nubhan masih lagi sibuk mencari pelanggan dan sempat juga posing tatkala melihat aku nak amik gambar dia.....


Antara foto-foto yang sempat aku rakam...gelagat nubhan mencari pelanggan....:)


Nubhan yang frust nasi kerabu dia gagal dijual kepada orang ramai...tapi sekejap jerk...pastu dia pakai taktik jual kat awek2.....mau tak lakuuuuu.....


Entah apalah yang dicakapkan oleh nubhan....orang lain cam serius jerk dengar....hmmmmmm


Masa ni ada sorang awek nurse naik motor nak lalu...Nubhan dengan slambernyer tahan akak tuh...ader ke patot...sib baik dah jatuh tergolek si akak nurse....hehehe....tapi dia gagal menjual nasi kerabunya...siannnnn

Nubhan sempat posing masa tengah leka mencari mangsa-mangsa baru.....Tq nubhan coz sporting sangat....


Saat-saat akhir jualan sebelum hujan lebat melanda.....aku dengan segera menyelamatkan diri....dan nubhan.,..tak tahula mana dia menyorok...hujan lebat sangat....sib baik sempat masuk keta.....balik rumah aku terus bukak blog yang dia cakap tuh.....banyak kali aku try tak dapat...rupanya si nubhan ni dah bagi alamat yang terbalik....nubhan-cayalah....chehhhhhh....

6 comments:

  1. Thanks wajie for the story..Hehe.Lepas ni rajin2 la masok blog tuh eh..Hihi

    ReplyDelete
  2. wajieee!!!! alamak... ilah pon x tau bila nye posting ni sbb lama dh x o9. hahaha... apa2pun, baik punye cite... ilah pon dpt baygkn gelagat nubhan dri cite wajie. haha. seronok kn jmpe nubhan? yeahhh! nti jmpe2 la lagi, insyallah kn die dpt knal wajie. =)

    ReplyDelete
  3. tak tahula tuh bile plak leh jumpa..maklumlah keje kat kelantan....nak join xtiviti2 yg nubies buat pom susah....huhu

    ReplyDelete
  4. wah semakin glemerlah waji lepas nie.... best...

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh....tak sangka adik aku ni jiwang orgnye. I'm speechless!!! nice to meet u.

    ReplyDelete
  6. camner mung bleh wujud di sini???

    ReplyDelete